Game of Thrones fragramanı yayınlamayan fantastik kurgu blogu aforoz edildi

Ülkemizde Taht Oyunları adıyla da bilinen Game of Thrones dizisinin merakla beklenen beşinci sezonu yaklaşırken, Kurgusal Medya ekibi olarak yürek burkan, ibretlik bir hikayeyi gözler önüne seriyoruz. İsmini deşifre etmek istemediğimiz, o yüzden yalnızca FKB ismiyle anacağımız bir fantastik kurgu blogu, Game of Thrones’un beşinci sezon fragmanını hiç yayınlamadı!

FKB takipçilerinden fantastikkurgucu_kız, blogun bu alışılmadık durumuna dikkatleri çeken ilk isimlerden. “Game of Thrones dizisini takip ettiğini biliyorum, daha önce blogunda diziyle ilgili incelemeler yapmıştı. Taht Oyunları’nın kitaplarını da okuduğunu biliyorum. Fantastik kurgu türünde sık sık paylaşımlarda bulunuyor. Yani şurada dizinin başlamasına kaç gün kalmış, neden hâlâ dizinin en son düşen fragmanı ve fotoğraflarıyla ilgili bir paylaşım yapmadı merak ediyorum,” diye konuştu.

İyimser kimi okuyucu tarafından acaba başına bir iş mi geldi de o yüzden mi Taht Oyunları’nın beşinci sezonuyla ilgili henüz hiçbir haber, en ufak bir yorum bile yapmadı diye merak edilen blog yazarının, zaman zaman çaktırmadan bloguna girerek güncel yorumlara cevaplar verdiği kaydedildi. Fantastik kurgu türündeki paylaşımlarıyla sadık bir okuyucu kitlesine sahip olan blog yazarının Taht Oyunları'nın yaklaşan beşinci sezonuna karşı devam ettirdiği bu umursamazlığına anlam verilemiyor.

Joffrey Baratheon Türkiye Fan Club’ının kurucusu olduğu bilinen blog yazarının daha önce de böyle aykırı, asice, anarşist hareketleri olduğuna dikkat çeken yalnızulukurt33, “Zaten  Arya Stark’ı sevmeyen tanıdığım tek insan,” diye konuştu. “'Joffrey’me altın yeleli fanlar vermek istiyorum' başlıklı bir yazısını okumuştum. Hani yazının sonunda ben bile hafif sempati duymaya başlamıştım. Kendime gelmek için Kızıl Düğün’ü ve Baelor Septi’ndeki idam sahnesini tekrar tekrar izlemek zorunda kaldım.”

İsimsiz bir okuyucu ise blog yazarına olan öfkesini şu sözlerle dile getirdi: “Popüler medya denen bir şey var kardeşim. Herkes en çok neyden söz ediyorsa sen de onunla ilgili bir şeyler yazıp çizeceksin. Başka türlü ekmek çıkmaz.”

İsimsiz okuyucunun yorumuna istinaden FKB’nin en kısa zamanda doğru yolu bulmasını ve iyi bir fantastik kurgu blogu gibi gerekeni yapmasını temenni ediyor, yazımızı Taht Oyunları dizisinin beşinci sezon fragmanını paylaşarak sonlandırıyoruz.




Yorumlar