Marvel’da Neler Oluyor? Kaptan Amerika’yla Çok Özel Röportaj


Bu, Kurgusal Medya Ekibi olarak Kaptan Amerika'yla yaptığımız ikinci röportajdır. Bir önceki yazıyı buradan okuyabilirsiniz.

-Eski Kaptan Amerika.

-Efendim?

-Eski Kaptan Amerika. Emekliliğe ayrıldım.

-Emeklilik. Vay. Hiç de göstermiyorsunuz!

-… Dalga mı geçiyorsun?

-A-aa, yok canım. Cidden göstermiyorsunuz.

-Sor hadi sor ne soracaksan…

-Evet, eee… Kaptan Amerika, eee… Eski Kaptan Amerika. Sizi emekli olmaya iten neydi?

-Bir şeyleri kaybetme korkusu.

-Onu biraz daha açar mısın?

-Ne burda mı? Açamam, uygunsuz olur.

-… Sizi pek anlayabildiğimi söyleyemeyeceğim…?

Yıldıray Çınar'dan Superior Iron Man
-Bak şimdi, anlatayım. Marvel satışlarından memnun kalmıyor. Ortamı biraz renklendirmek için köklü değişikliklere, çılgınlıklara gidiyor. Önce Wolverine’i öldürdüler. Sonra Avengers’a el attılar ve Tony’nin zırhını tutup bir Türk’e çizdirdiler. Bir Türk’e! İnanabiliyor musun?

-Ne var bunda? Bence gayet gurur verici ve muhteşem bir olay.

-Adam zırhın enerji sistemine kaçak elektrik çekti!

-Ben Tony Stark’ın yeni zırhının tekno-organik tadında bir şeyler olduğunu sanıyordum?

-Tekno-organik mekno-organik. O zırhın bir yerlerinde çay demleme aparatı olacak, benden söylemesi. Üstelik bir de tutmuş adına Superior Iron Man demiş. Yahu Tony’nin egosuyla zaten başa çıkamıyorduk, şimdi iyice tavan yapacak. Koysana ismini Garib Iron Man, Naçizane Iron Man…

-Evet, ee, peki. Bir şeyleri kaybetmekten korkuyordun? Ben hâlâ o kısmı anlamadım?

-Erkekliğimi.

-Hee. Hmm… Nasıl yani?

Yeni Thor
-Thor Marvel’ın saçmalıklarına karşı çıktı. Ona olanları gördünüz. Thor’u kadın yaptılar!

-Yani şimdi bir insanın cinsiyetini değiştirmesinde bence hiçbir yanlışlık-

-Yahu bırak bu ben medeniyim, cinsel tercihlere saygı duyarım konuşmalarını. Cinsel tercih meselesi değil bu. Koskoca İskandinav mitolojisini tepetaklak ettiler. Odin’in oğlu Thor deniyor, kızı değil!

-Ya şimdi o şeymiş. Mjolnir’i taşımaya layık başka kahramanlar da çıkabiliyormuş. Artık Thor’un eski avatarının vadesi dolmuş, yeni avatarı bu sefer bir kadın olmuş, olay buymuş.

-Hayır arkadaş, Mjolnir’miş, yeni avatarmış değil olay. Marvel, nasıl saçmalasak da ilgi çeksek demiş, bu yani. Başarılı da olmuşlar. Ya ben diyordum Thor’a saçlarını o kadar uzatma diye ama…

-Peki… Size ne oldu?

-Bana neler yapmayı düşündüklerini hiç anlatmayayım bile size. Kaldıramazsınız. Ben de dayanamadım zaten, güçlerimi kaybettim dedim çıktım aradan. Bir şey diyemediler. Hatta emekli maaşı bile bağladılar şimdi haklarını vereyim.
Yeni Kaptan Amerika - Şaka şaka

-Anladım. Peki yeni Kaptan Amerika?

-Sam Wilson aldı terfiyi. Falcon olarak takılıyordu ama uzun zamandır gözü vardı zaten o terfide.

-Peki sizce okuyucuların siyahi bir Kaptan Amerika’ya verecekleri tepki ne olacak?

-Amerika başkanı siyahi şu anda. Pek bir tepki göstereceklerini sanmıyorum, dünya geçti artık o meseleleri.

-Ama bence sizi özleyeceklerdir.

Yeni Kaptan Amerika - Sam Wilson
-Kıyamam. Ben de onları özleyeceğim.

-Peki başka Marvel karakterlerini ne gibi değişikler bekliyor?

-Valla, başka bir radyasyon gibi bir şeyle Hulk’ın genetiğini mi ne değiştireceklermiş. Utandığı zaman pembe bir deve dönüşen bir süper kahraman yapmayı düşünüyorlarmış. Ama söylentidir, emin değilim. Örümcek Adam için henüz süper kahramana dönüştürülmemiş bir böcek türü arıyorlardı en son. Kara Dul ise evlendi ve üç çocuk doğurdu, onları büyütüyor şu an. S.H.I.E.L.D’dan ayrılıp Okul Aile Birliği’ne katılmış.

-Yapma ya!

-Yaaa…

-Peki Hawkeye?

-Kim?

-Hawkeye… Vardı ya hani okçu?

-Green Arrow mu? Yok o DC’den, bizden değil.

-Hayır ya Hawkeye yok mu hani… Bir saniye… Yok artık! Onu komple var oluştan silmişler!

-Kimi?

-Hawkeye’ı.

-O kim?

-Bilmem… Neyse, röportajımızın sonuna geldik. Söylemek istediğiniz son bir şey var mı?

-Evet. Buradan Marvel yetkililerine sesleniyorum: İnsaflı olun abartmayın gözünüzü seveyim ya. Paraysa derdiniz ne kadarsa toplar aramızda veririz böyle şeylere gitmeye hiç gerek yok ya.

-Evet sevgili okuyucular. Eski Kaptan Amerika Steve Rogers’la olan bir başka röportajımızın sonuna geldik. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.

Kurgusal Medya Ekibi
(Aslında sadece ben, ama çaktırmayın böylesi daha havalı)


- Bakıyorum hâlâ takipçin az? ;)

- ('-_- ) Sana ne ya? Senin huzur evine falan dönmen gerekmiyor muydu?

Yorumlar